vineri, 18 noiembrie 2011

Ingerul




A fost odata un copil pe cale sa se nasca.

Intr-o zi, el l-a întrebat pe Dumnezeu:

"Stiu ca maine ma vei trimite pe Pamant, dar spune-mi, te rog, cum voi supravietui eu acolo asa mic si neajutorat?"
Dumnezeu i-a raspuns:
"Dintre miile de ingeri am ales unul pentru tine. Te va astepta si va avea grija de tine."
"Dar aici, in Rai, eu nu fac altceva decat sa cant si sa zambesc. De asta am nevoie ca sa fiu fericit!" Dumnezeu i-a raspuns:
"Ingerul tau va canta pentru tine in fiecare zi. Tu vei simti iubirea lui si vei fi fericit."
"Si", spuse copilul, "cum voi intelege ce imi vor spune oamenii daca eu nu stiu limba lor?"
"Asta e simplu" raspunse Dumnezeu, "Ingerul tau iti va spune cele mai frumoase si mai dulci cuvinte pe care le vei auzi si, cu multa rabdare si grija, ingerul tau te va invata sa rostesti cuvinte."

Copilul privi catre Dumnezeu spunand: "Si ce voi face cand voi vrea sa vorbesc cu Tine?".


Dumnezeu ii zambi copilului si-i spuse: "Ingerul tau te va invata cum sa te rogi."

Copilul adauga: "Am auzit ca pe Pamant sunt oameni rai. Cine ma va ocroti?"
Dumnezeu raspunse: "Ingerul tau te va apara chiar cu pretul vietii sale!".
Intristandu-se, copilul zise: "Dar eu voi fi mereu trist pentru ca nu te voi mai vedea."
Dumnezeu ii raspunse: "Ingerul tau iti va vorbi continuu despre Mine si te va invata calea spre Mine, desi eu voi fi cu tine intotdeauna."

In acel moment, era atata liniste si pace in Rai, incat se auzira vocile de pe Pamant. In graba, copilul puse intrebarea oftand:

"Oh, Doamne, eu trebuie sa plec acum; spune-mi, te rog, numele ingerului meu!".
"Numele ingerului tau nu are nici o importanta... Tu îi vei spune simplu "Mama" replica Dumnezeu.

Respecta-ti mama. Iubeste-o. Apreciaz-o, saruta-i mainile in semn de multumire si fii mandru ca ai o mama atat de iubitoare si de grijulie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu