luni, 7 mai 2012

DAR DIN DAR SE FACE RAI!

astazi m-am hotarat sa fac ceva nou,,poate unora li se poate parea ciudat...cum sa ajut eu pe cineva care nu il cunosc sau....ce pe mine cine ma ajuta dar pentru ideile astea...tara este asa cum este parerea mea...:( avand un bebe micut stiu cum este sa te descurci cu un copil in ziua de astazi...cel putin eu am marele noroc ca sotul are un loc de munca si m-au ajutat si parinti cum au putut ...insa pentru cel mic statul imi da doar alocatia minunata suma de 200 ron...insa ce poti face cu ei ? in situatia in care nu ai alt venit? poi doar laptele praf si pampersi costa ....200 de ron...da stiu uni or sa spuna....poi ce trebuie copil daca nu ai cu ce sa il cresti...dar atunci cand vine...nu intreaba si un copil este o bucurie ce nu se poate descrie in cuvinte....asa ca azi m-am hotarat sa fac niste bratari pe care sper sa le dau la un pret bun nu caut sa fac avere...cel putin nu pentru mine ci pnetru a cumpara un carucior la mana a doua pentru un bebe mic de 6 luni al unei familii cu o situatie financiara mai grea.....este o fata care am cunoscut-o tot donand hainutele baietelului meu....momentan nu mai am ce sa ii dau....nu a avut pretentii la hainute puteau sa fie roz patate orice era binevenit....ea primeste doar alocatia ca si mine iar taticul este taximetrist....au un carut care insa ii lipseste un surub si ii este frica sa mearga mai departe de bloc  sa nu se intample ceva...atunci intreb cum pot sa stau indiferenta in fata unui copil care a venit ca o bucurie ca totii copii de altffel si sa nu fac ceva sa il ajut?  


am dat anunturi de donatii si pe site si am fost placut surpinsa sa primesc un raspuns prompt pentru el ( si pentru o fetita mica de 3 luni  cu o situatie la fel de grea) de hainute , multa lume imi spune strangele ca poate mai faci unul...dar cum sa stau cu hainutele in sacii cand sunt altii care se pot bucura de ele...fata saraca imi spune ca este coplesita ca am ajutat-o prea mult ins apentru mine nu este destul!! simt ca trebuie sa fac mai mult si daca as putea as ajuta dar si situatia noastra nu este prea roz insa nu ma plang pentru mine:)




Un comentariu: