joi, 10 mai 2012

uite asa...vezi ca tot cel ce nu are da!

ieri tocmai postasem  cererea unei mamici care avea nevoie de hainute de vara pentru piciul ei...


Buna mamicilor, avem si noi o mare problema, inainte sa-l asc pe david am primit de la o prietena o sacosa de hainute de vara de la baietelul ei care sa nascut in pe 31 martie 2010, dar si eu cascata nu mi-am dat seama ca ale nu or sa-i mai vina lui david la varsta de 7-8-9-10 luni, si asa am stat eu bun bazata ca puiul meu are haine de vara. Pe 23 aprilie m-am internat cu david la spitalul de pediatrie cu diacnosticul Pneumonie acuta su SB si Insuficienta respiratorie, unde am stat 10 zile si a trebuit sa cumpar ambsolut tot: leocoplast, branule, seringi, fortum, gentamicina, hidrocortizon, ser fiziologic, s.a., atat nu am platit noi "cazarea" si "mana de lucru", plus ca bagale in buzunare la asistente la doctori, ca se comportau cu cel mic ca si cum era o carpa il taraiau pe pat ca sa-i sange ca si cum ar fi fost o papusa si uite asa s-a dus pe apa sambetei salariul sotului meu, nu am mai apucat sa platim nicio factura la utilitati nimic, luna asta trebuie sa le platesc pe 2 luni si chiar nu mai am de unde sa-i iau lui david si de imbracat. Va rog din suflet ajutatima ca in alta parte nu am unde sa ma duc sa cer ajutorul, voi m-ati ajutat ori de cate ori am avut nevoie.




astazi i-am dat fetei un mesaj

buna andreea as vrea mai multe detalii despre situatia ta...eu impreuna cu 2 prietene de ale mele ne-am hotarat sa ajutam copii cu situatie mai grea prin vinderea unor bratari..dar am nevoie de mai multe detalii pentru a putea ajuta, si cauta si donatori daca crezi ca poti astept un mesaj de la tine



raspunsul care l-am primit de la ea este ....pentru mine induiosator dat find faptul ca nici ei nu au....



situatia mea este grea dar asta pt ca acum in perioada asta trec printr-un moment mai greu, in general nu pot sa ma plang ca nu avem ce manca sau mai stiu ce, atata tot ca lui David nu pot sa-i ofer mai mult decat mancare, pampersi si afectiunea de care are nevoie, nu pot sa imi permit sa merg intr-un magazin sa dau 20 lei un body sau nu stiu cat pe nu stiu ce. Nu pot sa accept ajutorul vostru pt ca sunt familii care o duc mult mai rau, de bine de rau noi avem un venit, mic dar il avem, avem de ce ne agata lunar cat de cat, dar sunt familii care traiesc doar din alocatiile copiilor, si abia daca au ce manca, eu am crezut ca esti o mamica si ca mai ai ramase de la puiul tau ceva hainute dar in schimb nu pot sa accept ajutorul vostru pt mine, sa stiu ca eu si familie mea avem totusi ce manca si ca pe deasupra mai fac profit si de pe urma unor tinere cu intentii bune care confectioneaza si vand bratari pt mine, nu asa ceva, as prefera sa duceti acel profit sau mai bine din acel profit sa luati mancare pt o familie cu adevarat nevoiasa care nu are ce manca, ca mai presus de toate in vremea in care traim toti muncim si luptam ca sa avem ce pune pe masa zi de zi. Apreciez din suflet gestul vostru si Dumnezeu sa va dea sanatate si sa va calauzeasca pasii in lucrarea voastra, si sa va dea putere sa atrageti mai multi oameni care isi doresc sa ajute si sa ajutati cati mai multi oameni cu putinta, dar v-am spus mancarea e cea care le lipseste multora de pe masa, degeaba esti plin pe dinafara daca esti gol pe dinauntru. Multa sanatate!!!Ma bucur ca mai exista si oameni care totusi doresc si binele altora si nu-i intereseaza doar bunastarea lor!




am ajuns inca o data la concluzia ca cei cu o situatie mai grea si care se chinuie pentru a trai in ziua dee astazi sunt cei care ...lasa de la ei...sau care renunta pentru altii mult mai afectati decat ei....pe cand ceilanti cu stare materiala buna se lafaie incontinuare....statul in loc sa bage bani in campanii electorale....mai bine ar baga bani in lucruri pentru oameni nevoiasi...si nu doar cand este campanie ca ei nu mananca doar o data la 4 ani...!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu